دوره ى آموزشى تخصصى تیزهوشان و مدارس برتر در دانشگاه شهید بهشتى

دوره یفوق تخصصی آمادگی تیزهوشان یا همان دوره ی سوخت جت یکی از دوره های آموزشی است که نسل برتر کاریزما برای پیشرفت و قبول شدن شما در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان(علامه حلی و فرزانگان)و مدارس برتر مانند دبیرستان‌های انرژِی‌اتمی، سلام، علامه طباطبایی و… تدارک دیده است.

این دوره در دانشگاه شهید بهشتی(دانشکده پرستاری و مامایی) تشکیل می‌شود و همه‌ی محتوای آموزشی آزمون ورودی مدارس سمپاد و مدارس برتر در این کلاس ها به طور کامل تدریس می‌شود. این کلاس‌ها در دو ترم و هر ترم در دو فصل متفاوت برگزار می‌گردد. همه‌ی آنچه برای قبولی نیاز دارید در این دوره گرد هم آمده است.

کلاس درسی، مشاوره‌ی تحصیلی تخصصی، کارگاه های آموزشی و آزمون های جامع پکیج قبولی شما را تشکیل ‌می‌دهند

پروتکل ثبت نام به این صورت است که: پس از برگزاری موفق همایش از نهم تا اوج به متقاضیان برای مصاحبه و مشاوره‌ی حضوری نوبت داده می‌شود؛ در آزمون استعدادیابی شرکت کرده و نتایج آن در این جلسه تحلیل می‌شود. پس از آن اطلاعات ثبت نام و شرایط در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. بلافاصله بعد از ثبت نام سیستم مشاوره شروع شده و برنامه‌ی دانش آموزان تدوین می‌شود. در نهایت قدم به قدم تا قبولی در آزمون تیزهوشان باهم پیشروی می‌کنیم.

در تصویر زیر بخش اندکی رزومه‌ی اساتید دوره ی تیزهوشان کاریزما را ملاحضه می‌کنید. این اساتید در دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست و استعداد تحلیلی از اساتید بنام این حوزه هستند و مشاوره ‌ی دوره هم با محمد معین اصفهانیان بنیانگذار این دوره می‌باشد.

رزومه اساتید کهکشانى دوره تیزهوشان نسل برتر کاریزما
همه باهم براى رسیدن به یک هدف، قبولى!

چکیده ی رزومه‌ی اساتید دوره‌ی آمادگی تیزهوشان

همه‌ی آنچه برای قبولی به آن نیاز دارید در این دوره در کنار هم جمع شده است!

برنامه ى زمان بندى دوره ى حرفه اى تیزهوشان کاریزما: در تصویر زیر شما به طور کامل تاریخ برگزاری این دوره را مشاهده می‌کنید. از سوم آبان شروع شده و ششم دی ماه ترم اول کلاس‌ها پایان می‌یابد. لازم به ذکر است ترم دوم از هفته‌ی اول بهمن ماه آغاز می‌شود.

برنامه‌ی زمانبندی دوره تیزهوشان

توضیحات محمد معین اصفهانیان در مورد همایش از نهم تا اوج:

دسته‌بندی‌ها: پروژه افزایش عملکردفردی,پروژه ها,همایش و کارگاه ها

دیدگاه خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما در هیچ‌جا منتشر نخواهد شد.